Bebisverkstad startad

Speciella_tina

Trådstartare
Nu har jag och älsklingen startt bebisverkstad! Men oj vad jobbigt det är med de små simmarna...
Jag är lite bortskämd efter 15 år med kondom, så jag har kunnat ligga kvar i sängen och mysa när han gått iväg med resterna av sexet. Nu var det slut på det ja, bara att knipa och strutta iväg till toan för att "tömma".
Men sen tycker jag det känns som att det sipprar ut spermier hela dagen efter. Spelar ingen roll att man duschar och tvättar sig. Vilket ju egentligen låter rätt logiskt, de hade inte gjort mycket nytta om de runnit rakt ur en allihopa! Men det är i alla fall jobbigt :mad:

Aja svammel svammel, vi har i alla fall startat bebisverkstad :love:

Sv: Bebisverkstad startad

för det första lycka till :) hoppas att tillverkningen lyckas direkt ;)

men jag vet hur enkelt är det inte när killen tar hand om resterna? haha mycket jobbigt att knipa och gå uppför en trappa till närmaste toalett kan jag lova iaf :angel:

Åh de resterna är inga problem, kniper ihop och struttar 5 steg till toaletten bara! Det är resterna som gömt sig lite längre upp och glider ut några itaget i en hel dag som är jobbiga!

Därför har man en handduk nära till hands, då kan man ligga kvar i sängen en stund tills "det värsta" är ute. Sedan kör jag med trosskydd dagen efter, så jobbigt när det är massa kladd man ska gå omkring i. :p

hahaha eller hur! Jag får utveckla nån metod, jag lär ju vara utan kådis ett tag nu kan inte gärna be honom dra på den när jag plussat! Innan skjlde jag ur väldigt noga med duschen, det tog det värsta, men man vill ju inte riskera att skölja ur de gynnarna om är på väg för att göra sitt jobb!

Hehe. Jag har dresserat min man att torka upp efter sej :D
Han sköter det ganska bra faktiskt!

Ja det är lite jobbigt med sånt som rinner ut dagen efter, men vad gör man inte! Jag brukar försöka pusha ut lite extra på morgonen och sen får de va så, det torkar ju faktiskt! :D

(inte för att jag minns hur det känns, fy fan vad längesen det var!!!)

Tygblöja till hands (mjuk och uppsugande - kan ligga kvar i sängen :D ) och måste man upp innan allt runnit ut är menskopp en förträfflig uppfinning :idea:

Klart du kan be honom dra på kådisen igen när ni plussat! :D

Jag brukar lägga handduken så den fångar upp, gillar inte blöta fläckar på lakanen. Aldrig att jag skulle orka springa upp direkt, och nu när jag är gravid måste jag ligga kvar, iom sammandragningen som kommer som ett brev på posten. :p

Åh, menskopp har jag inte ens tänkt på, det är ju en förträfflig idé!Tackar! :D

Klart du kan be honom dra på kådisen igen när ni plussat! :D
Menar du verkligen att du tycker det är lika skönt med gummi som utan... och/eller att det känns som en rimlig kompromiss att backa litet på njutningen för båda för att slippa kladdet? :confused::)

Om man får problem med pH-balansen i underlivet av sperman och därav följande svamp- eller bakteriella infektioner så tycker jag det är värt att "backa" på kondomen igen under graviditeten. Är man inte van att "ta hand om kletet :D " är kanske en graviditet fel tid att träna sig på det.

Om man får problem med pH-balansen i underlivet av sperman och därav följande svamp- eller bakteriella infektioner så tycker jag det är värt att "backa" på kondomen igen under graviditeten.
Jo det förstår jag absolut. Vad jag syftade på, och som jag uppfattade saken, var när det bara är av ren "kladd-bekvämlighet". ;)

Fast mycket av det obekväma består i bestyr för att slippa infektioner/irritationer.

Annars har jag ett tips du kanske gillar bättre? Det blir mindre klet om man gör det riktigt ofta :D :idea:

Grattis till öppnandet av bäbisverkstaden och lycka till! :banana:

kl:
Alltså jag känner mig såhär:confused:
För mig så rinner allt ut på en gång... att det skulle hålla på och rinna i ett helt dygn känns verkligen inte igen... jag kommer inte ens ut på toa utan en handuk :o
Antingen är jag väldigt skumt konstruerad eller har väldigt kassa knipmuskler:eek:

Lycka till med bebisverkstan :D

Vi håller också på och jag har ett tips :idea:
När vi har gjort klart (eller han åtminstonde) så lägger jag mig med benen uppmot väggen, ibland med kudde under rumpen också.
Så ligger jag så en stund så allting verkligen åker åt rätt håll :D och de som inte hunnit med in när jag legat klart får skylla sig själva.

Dom dör drunkningsdöden när jag kissar ut dem :devil:

:rofl:
Visst är det bekvämt med kådis :) Bara ploppa på den igen när det tagit sig så får karln göra sina rutiner igen :rofl:

Fast det är ju samtidigt osexigt med kådis!Men men, man kan ju inte både ha kakan och äta den!

Drunkningsdöden för de långsamma simmarna får det nog bli!

Tycker han att det är lika skönt med som utan?

Man kan ju kanske tänka sig att kompromissa. Han tycker inte det är fullt lika skönt med kådis, jag tycker inte det är fullt så trevligt med spermier som sipprar ur hela dagen efter så då kan man köra varannan gång!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka