Bebisterror, 16 dagar gamla kaninungar =)T

paradiset

Trådstartare
Titta och sukta :devil: :love: :

{2AD2D0CF-3503-4F18-9660-528D6153E507}.jpg

{333CB7A0-6245-4FA7-89BC-A1C1AD8DD357}.jpg

{FCECFF8C-6E21-41DB-8604-65F434A074B0}.jpg

Sv: Bebisterror, 16 dagar gamla kaninungar =)T

Så underbara

De 2 minsta är till salu :angel: En hona & en hane, får ju snart en kull till sen oxå, paras kankse redan 16 okt annars efter 6 nov, och så ska honan vilja ocå ;)

Åh, vad söta!! Önskar jag kunde ta en, men då bara nyser jag. Får beundra de på bild istället.

näääääääeee :love:

gud va söta!! Den på första bilden ser nästan ut som en degu ;)

Hur stora blir de?

Jättesöta! :)
Men jag har redan två för mycket som jag måste göra mig av med...ingen som vill ha två dvärgvädurar? :angel:

Min andra hona slutade brunsta precis när jag fick hem hanen *suck* svår årstid nu. Men hon brunstar snart igen. DE springer så sött och leker varje dag ihop på balkongen iallafall :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 595
Senast: Enya
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 912
Senast: Snurrfian
·
Däggdjur Hur gamla kan dessa kaninungarna va? Då dem föddes under jorden och bara "ploppade" upp en dag så är det ingen som vet åldern på dem. Är...
Svar
1
· Visningar
1 497
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama