Tassetass
Trådstartare
Iväg på fältjobb idag och imorgon. Jag vinkade till @Tassetass från tågstationen i Örebro men vet inte om du såg mig
Haha, gulle. Jag bor några kilometer från tågstationen så tyvärr missade jag dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iväg på fältjobb idag och imorgon. Jag vinkade till @Tassetass från tågstationen i Örebro men vet inte om du såg mig
Haha, gulle. Jag bor några kilometer från tågstationen så tyvärr missade jag dig.
Planen idag var att köra lite lätta marklyft och knäböj. Msrklyften gick bra, försökte göra varje lyft likadant och körde utan magnesium för att träna lite på greppstyrkan. Knäböjen gick dock mindre bra för jag kände av höftböjaren (!) och ljumsken som jag överansträngde när jag åkte skidor i lördags. Stod jag med fötterna riktigt tätt gick det bra, så jag tog en kettlebell istället och tränade på någon sorts smala knäböj kombinerat med utfall.
Sen var jag trött och gick hem. Är lite hostig och snorig så den här veckan får bli en lugn vecka (take note, @Mineur ).