Jaha, dagens lunchträning blev riktigt bra Först cykel som uppvärmning och därefter fokus på ben och mage. Totalt ca 45 minuter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halloj! Jag hoppar in i tråden igen, var ju med litegrann ett tag i våras men skrev inte så mycket så vet inte ifall nån kommer ihåg mig.
Iallafall så har jag haft en dipp i min träningsmotivation pga börjat nytt jobb=lite energi kvar till träning o sånt, så jag har i princip inte tränat nåt alls under sommaren. Nu på hösten har jag dock satt igång igen lite smått, började på pole dance för några veckor sen o har gått på lite yogapass, och idag så tänkte jag dra till gymmet för att gå på ett pass med det spännande namnet "muskelexplosion", så får se i vilken form jag kommer därifrån sen, heh. Är iaf pepp på att komma igång ordentligt igen!
Inte rört mig på en vecka förkylning som inte vill ge med sig. Febern kommer och går. Borde vara hemma från skolan men vill inte ställa till det för min kompis då vi skriver examensarbete. Vilket i och för sig går åt helvete det också. Allmänt segt och deppigt just nu. Blä!
En sån har jag också@cili det är en Garmin Forerunner 210. sprang en sväng med den igår, då hade jag inte fattat hur jag ställde in zoner och tystade pulslarmet så den pep hela tiden om att "pulsen är för hög", men nu har jag lyckats ställa in den bättre.
hoppas det @Trollunge ! lite mer struktur på intervallerna och lite bättre koll på tempot.
Idag hade jag sällskap av kollegan S på em kvällsrunda. Jättefin tur förutom en sak: älgflugor! hatar dom! plockade flera ur håret på hemvägen
hoppas du mår bättre snart och får infektionen ur systemet, då tror jag att du klarar det bra!Som sagt, jag är fortfarande sjuk... Febern vill inte släppa, även om den är bättre än i helgen. Förkylningen/snuvan i sig klingar dock av.
Igår fick jag hem startbeviset för Lidingö. Känns ju verkligen rimligt att jag ska springa 15 km om 10 dagar Jäkla skit också. Som det är nu är promenaden till bussen (1,7 km) tillräckligt ansträngande
En sån har jag också
Måste leta upp lämpliga ställen att springa på här, hittills har jag bara hittat asfalt och svårsprungen stig. Måste hitta till min gamla ridväg, den är här... nånstans
Kul att peppen är tillbaka, du får utvärdera passet sen