Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dag har jag haft morgonfodring i stallet, släppt ut alla hästar och promenerat en timme med hästen som återhämtar sig lite. Därefter hem för ombyte och iväg på spinning puls pass. Sjukt kul och i dag kom jag högre upp i puls än jag varit på länge under en ganska lång period också Det känns i benen nu...
Efter dusch och ombyte på gymmet passade jag på att åka och veckohandla när jag ändå var i stan. Äntligen hemma och dags för försenad lunch, så efterlängtad!
Så fort jag återfått lite energi ska jag sätta fart och göra storkok på två olika soppor. Smidigt att stoppa i frysen i lagom stora portioner och ha färdiga lunchlådor att ta av i flera veckor. I dag samlar jag pluspoäng på mitt eget präktighetskonto
Herregud, din tok.Blev visst 8 km promenad idag med
Bra jobbat @Sleepan ! Vad har du för arbetstider, blandat dag och natt eller bara natt?
Här blir det nog ett rejälare yogapass nu, körde ett kortare pass i förmiddags med lite solhälsningar och lättare stretch bara. Men nu har lillebror åkt så lugnet är återställt Plus att jag är klar med min rapport som har hängt som ett stort moln över mig. Lite träning för både kropp och själ blir fint på det