Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset om toapapper! Det ska jag ta med eget, mjuuukt då
BB-väskan:
-Inneskor 'Foppa'
-Underkläder
-Mysbrallor
-Nattbindor
-Amings-BH
-Amningsinlägg
-Ett set kläder till bebben i strl 50
-Ett set kläder till bebben i strl 56
-Pyjamas till bebben
-Hjälmmössa och strumpor till bebben
-Tvättlappar
Sen ska även detta med:
-Kamera
-Filmkamera
-Energi, frukt, choklad, juice
-Toalettsaker (tandborste, tandkräm, deo, duschkräm, schampoo, balsam)
-Babyskyddet
Något som behöver kompletteras?
inotyolsalva är det bästa som skapats! Mot röda stjärtar som gärna uppkommer vid räserbajs.... köps på apoteket
Är nu i v.37 och har så gott som packat bb-väskan.
Tänkte shoppa hem lite grejer som kan vara bra till bebben men så blev jag helt nollställd när jag var på apoteket. VAD är det jag behöver egentligen? Jag vet ju inte riktigt eftersom det är första barnet..
Vad är alla dessa salvor, oljor och krämer bra för, behöver man alla? Vad ska jag köpa?
Detta har jag:
-Blöjor
-Tvättlappar (den där gula skumvarianten)
-Idominsalva
-Amingsskydd
-Amningsnapp
-Amningsbehållare eller vad det heter
-Nattbindor
Tacksam för era svar
Godis! Det var skönt att ha några godispåsar när vi låg och hade det mysigt på kvällen i vårt rum. Vår nya lilla familj
Bara snabbt innan jag drar till jobbet, en sak jag tänkte på när du skrev att du har amnings BH.
Jag hade en top på mig på natten med inlägg i för en BH var inte skönt att sova i så en top kan vara bra att ha i framtiden! Men annars har du en fullt normal BB väska. Tänk snart får du se det lilla livet
Lycka till och glöm inte bort att skicka pappa och skriva på Buke när allt är klart och allt lugnat ner sig så vi får veta att allt gått bra för er tre.
*kl*
Har du kollat om det här kan vara intressant http://images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp?ID=WuXqfa7qOZSW8
båda de stora blöjmärkena kör ofta olika kampanjer och står man ut med lite reklam kan man få fina rabatter på blöjor och annat.
babybag finns att få på de flesta BB. Ibland måste man dock fråga själv efter det.
http://www.babybag.se/
Lycka till nu!
Tack!En bebismössa!
Har du packat ner det?
*påminner lite bara*