Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte letat efter en tråd om detta så om det finns så får moderatorn skicka.
Som rubriken säger - Baucher-bett - någon som har erfarenhet av detta att delge?
Jag har inte letat efter en tråd om detta så om det finns så får moderatorn skicka.
Som rubriken säger - Baucher-bett - någon som har erfarenhet av detta att delge?
Ta ett rakt pelham, sätt tygeln i stora ringen o ta bort kedjan. Samma funktion som rakt baucher. Kanske tom går att kapa under skänkelnEtt rake baucher skulle jag vilja ha, men hittar inget
Mina har gillat det.
Appropå "hävstången" eller "hisseffekten"
Det känns som att du missuppfattat? Eller förstår jag inte vad du menar?Jag vet inte hur andra gör men mina tygeltag går inte direkt längs med ganascherna upp mot öronen...
Det känns som att du missuppfattat? Eller förstår jag inte vad du menar?
Har du ett bett med hävstångseffekt kommer dina tygeltag att göra så att bettet dras framåt/nedåt i sidstyckena och därmed ger tryck på nacken. Därför mäter de vikten i sidstycket.
Nä? Hur är det relevant i sammanhanget? Vågen sitter på sidostyckets plats för att mäta ev tryck på nacken, inte för att mäta tygeltagens intensitet?Jag vet inte hur andra gör men mina tygeltag går inte direkt längs med ganascherna upp mot öronen...
Nej det är vi överens omF.ö. finns det inte som helst hävstångseffekt på baucher-bett.