Bates Momentum ?

B

Bardot

Funderar att köpa en såndan här. Provade min kompis o tyckte den var uberskön att sitta i!! Någon på Buke som har den? För- nackdelar? Har också hört att det är en fälttävlans sadel? Stämmer detta? Bra dåligt?`Lägg in gärna bilder åsso :d !!

Sv: Bates Momentum ?

Ser att du är ny på forumet - VÄLKOMMEN - och då vill jag passa på att upplysa dig om sökfunktionen! Skriver du in Momentum där så kan du få upp alla trådar där ordet finns nämnt och det finns en del trådar om denna sadel sedan tidigare.

Lycka till! :bump:

Sv: Bates Momentum ?

Oh, de visste jag inte :angel: Jag hittade några som var bra! Tack så mycket :):)

Liknande trådar

Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII