Bästa truckutbildningen i Göteborg, nån som vet?

Stinaelin

Trådstartare
En ungdom i min närhet vill ta truckkörkort, och har frågat mig om hjälp. Jag vet absolut INGET om detta.

En bra, prisvärd utbildning i Göteborg med omnejd letar vi efter.
Något man ska tänka på innan man slår till?

Mycket tacksam för tips!
 
Egentligen funkar vilken utbildare som helst, kriterierna är samma för alla och för grundläggande truckkort (A+B) så är kostnaden oftast under 3000 kr oavsett aktör. Bara att välja ett som har passande datum! Kom ihåg att ungdomen behöver ha fyllt 18 bara, eller ha fått dispens (från 16 år).

Ibland kan skola eller arbetsförmedling vara behjälplig med detta också, så värt att kolla även där.
 
Kolla så utbildningen är TYA godkänd och heter TPL 10. Ska personen jobba i Göteborg så lägg till D1 utöver A och B, då det krävs på båda volvofabrikerna.

Själv gick jag på Berrys.
 

Liknande trådar

Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
881
Senast: Trott
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 669
Senast: Oh_really
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 249
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp