Finns det inga bra under 1000-lappen?
Mina Globus (som jag nämnde i något inlägg här någonstans ) kostade 8xx kr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inga bra under 1000-lappen?
7 meter per sidaNi som pratar om 14-meterstöm, menar ni då hela tömmen (alltså 7 meter per sida)? Eller vill ni kunna ha hästen ute på en jättevolt?
Det är ju tanken att det ska vara lite tyngd i dem.
När jag började tömköra så var jag fattig student och hade inte råd med lädertömmar hur gärna jag än ville.Ska i vår "tömkörning in" en häst som jag kommer jobba från marken mycket. Bl.a tömkörning är tanken. Men vilka tömmar är bäst? Jag har lite problem med smärta i handleder och axlar, så bra om dom är lätta antar jag.
Om AE rör sig i dina trakter, kolla om du får komma dit och klämma/känna på tömmarna. Hans tärnsjö tömmar är en klass för sig, sååå braJag behöver tömmar att tömköra med har jag insett. Smala lädertömmar, 16 m typ i bra läder. Men jag vet inte var man handlar dem. Skulle gärna handla i butik då jag vill känna tyngd och bredd. Vanliga hästbutiker verkar inte vara så bra på kör-grejer?
Jag har bokat upp honom för en kurs i mars så jag kanske kan vänta med att handla till dess.. Får köpa något att ha så länge. Eller låna av en kompis..Om AE rör sig i dina trakter, kolla om du får komma dit och klämma/känna på tömmarna. Hans tärnsjö tömmar är en klass för sig, sååå bra