Bästa selen

Bison

Trådstartare
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Dogmans H-sele är värd kolla in, jag har den till Lillkatten som är liknande storlek. Går att ställa in varenda rem i princip :)

Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Vill du ha en H-sele finns det en bra på Arken Zoo i skinn som inte sliter på pälsen (de flesta billigare nylonselar är hemska på långhår). Annars en måttbeställd från Oddnac (finns på Insta).

Jag gillar Tre Pontis selar. Tror storlek 1 eller 1,5 borde funka på Prada. Jag har 1,5 och 2 till mina raggisar. 1,5 är lagom på de mindre.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
567
Senast: MJLee
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 376
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter