Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan avråda från att använda aluminiumtrappstol.Jag köpte medel för tvätt av plast(ute)möbler första gången. Enkelt att använda ( färdigt i sprayflaska ), bara att spraya på och skölja av. När jag skulle köpa mer fanns inte samma medel men en "Grön bort". Lite meckigare (skulle spädas ut) och även denna sprayas på, det skulle inte regna på typ 8 timmar efter man sprayat den för att uppnå effekt. Nu var inte det ett problem förra sommaren, men effekten uteblev också tills det började regna i höstas. Nu ser taket fint ut iaf ( skulle behöva vaxas). Ett tips är att backa släpet nära en körbro eller trappa så att man kommer upp och kan spraya / tvätta "uppifrån" och slipper stå på stege
Ja men en stege som gör så är antagligen väldigt kass i kvaliten och borde ha reklamerats..Kan avråda från att använda aluminiumtrappstol.
Det gjorde jag för något år sedan med tidigare transport.
Hade en altan så det var lagom högt tyckte jag med trappstegen.
Körde den nära längst altanen. Så jag stod där och lutade mig över taket och skrubbade.
Efter ett tag så vek sig ena stödet på trappstegen och jag och den föll tillsammans.
Lyckligtvis hann jag kasta mig bakåt så vi landade på altanen i stället för i det trånga utrymmet mellan altan och släp samt att jag inte fick något ben mellan något trappsteg.
Så det blev bara en del blåmärken och en trappstege till soptippen.