Bästa salvan...

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Hittat en kanonbra salva som jag bara måste tipsa om... Agrysan Pattesalve! :banana: Skit bra till presic allt: solskador, sår, mugg, you name it... Någon annan som provat???

Sv: Bästa salvan...

Har inte testat den men skulle gärna vilja testa den. Iaf om den är bra mot mygg ;)

Har testat det mesta åt min häst nu och jag blir tokig... :S

Vart köper du den??

mygg vet jag inte men det kan ju va värt att prova... problemet är nog att få tag i den... Tror att det är en spensavla till får.:angel: googla så hittar du kanske eller kolla på lantmännen eller granngården eller något sånt... men bra är den...

Agrysan Pattesalve? Är det typ som en spensalva? Var hittar man den?

i någon fåraffär kanske... jag vet faktiskt inte, fick den av en kompis som har får. dom beställer den någonstans. men den är värd att jobba lite för att hitta... är verkligen kanonbra!!!:love:

mygg vet jag inte men det kan ju va värt att prova... problemet är nog att få tag i den... Tror att det är en spensavla till får.:angel: googla så hittar du kanske eller kolla på lantmännen eller granngården eller något sånt... men bra är den...

Haha guuud vad pinsamt.. JAg läste mugg som mygg, fy vad pinsamt det vart nu :o

Ääh då får jag leta mej vidare, hihii

Har aldrig provat den, faktiskt. Jag använder Skillingarydssalva till det mesta. Superbra! :D

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 858
Senast: MiniLi
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 725
Senast: Voeux
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 678
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Födda -21
  • Betäckning 2024 - föl 2025
Tillbaka