bästa mobilen i stallet?

Willja

Trådstartare
Jag har bytt jobb och måste köpa en ny mobil men jag vet inte vad jag vill ha?

Man vill ju att den ska vara smidig att ha med sig i stallet, men ändå ha funktioner som man önskar.

Vilka mobiler har ni som ni rekommenderar?

Sv: bästa mobilen i stallet?

En samsung stöt och dammtålig. Den är kanon:) Kan inte numret på den men det finns två varianter båda är lika bra

Jag hittade den och blev lite intresserad. Har den vettiga funktioner och menyer tycker du?

Ja absolut. Jag mobilsurfar ju lite och det funkar bra, kameran är ju bara på 2mp nmen det spelar mindre roll:)

En samsung stöt och dammtålig. Den är kanon:)

Maken har nyligen skaffat sig en sådan och han är mkt nöjd :laugh: Hade en stöt & dammtålig även innan denna, men efter många års trogen tjänst var den utsliten och behövde bytas ut :angel:

Jag har en Samsung B-2700, tror det är den som flera här menar och den är väldigt tålig. Dock är jag irriterad på att jag tycker den är långsam. Tar för lång tid när man låser upp tex. Jag tycker det blir jättefina foton.
Det finns två kameror så man kan ha videosamtal.

Maken har B2100 och den är då inte långsam att låsa upp eller att navigera i.

nej jag har inte heller upplevt det, skönt o ha en telefon som jag slipper vara superrädd om, de andra blir lite knasiga när de f´år damm i sig;)

nej jag har inte heller upplevt det, skönt o ha en telefon som jag slipper vara superrädd om, de andra blir lite knasiga när de f´år damm i sig;)

Jag lyckades få in små höstrån innanför displayen på min 3310, damm är väl inget.. :angel:

då får man leta lite o begagnathyllorna.. absolut bästa stall-telefonen: Ericsson R250s PRO (innan sony ericsson tiden).. finns inte en tåligare telefon och det bästa jag haft mottagningsmässigt.. annars är Ericsson R310s ett bra alternativ, lite mindre och smidigare men inget att ha om man råkar backa över den med traktorn eller lastbilen, vilket den förstnämnda klarar aldeles utmärkt, likväl som att plumsa i sjön.

Haha:-) Den är ju stenåldersgammal:D Nja, jag vill nog gärna ha en ny i alla fall...

Det lutarn nog åt en Samsung nu. Visserligen skulle jag gära ha en HTC med Android-operativet, men de blir för stora att ha med sig när man rider och de skulle inte överleva min behandling mer än någon månad är jag rädd...

Jag har en htc hero (heter den så? :o)
Är mycket nöjd med telefonen, eller jag älskar den :love:
Har satt på ett extra skydd på displayen så att den inte repas, bara att byta ut när det blir för nött. Tycker inte att den tar stor plats alls, så små fickor har jag inte.

Är dock noga med att förvara den i en fick som enbart används till telefonen så att inget onödigt smuts hamnar där. Skydd är även på väg hem till mig för att ytterligare skydda den.

*försöker putta liv i denna plötsligt alltför angelägna tråd* :angel:

Liknande trådar

Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
413
Senast: cute_beast
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 033
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
308
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 643
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka