Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Storytel har dessutom ofta bra erbjudanden för nya användare, så du inte behöver betala den höga avgiften första 2-4 veckorna (olika på olika erbjudanden), så du kan ju testa och se om du trivs med den (du behöver ansluta ett kreditkort ändå, men kan säga upp innan den "riktiga" avgiften kommer!)Tack för svar! Toppen med jämförelsen mellan Mofibo och Storytel, har funderat över vilken jag vill ha. Tror Storytel vinner då jag är i behov av fler ljudböcker och gärna fler än tre offline.
Ni som lyssnar på olika ljudboksappar, vad säger ni; vilken är bäst? Är det olika böcker upplagda på de olika apparna? Annat matnyttigt?
För att förtydliga så kan du läsa/lyssna på ett obegränsat antal böcker med både Mofibo och Storytel. Begränsningen är bara kring hur många du kan ha offline samtidigt.Tack för svar! Toppen med jämförelsen mellan Mofibo och Storytel, har funderat över vilken jag vill ha. Tror Storytel vinner då jag är i behov av fler ljudböcker och gärna fler än tre offline.
För att förtydliga så kan du läsa/lyssna på ett obegränsat antal böcker med både Mofibo och Storytel. Begränsningen är bara kring hur många du kan ha offline samtidigt.
Har lyssnat på den tidigare men kvalitén på uppläsningarna är ganska dåliga i jämförelse.Audiobooks tycker jag är bra. Lätthanterlig, och det finns mycket att välja på. Jag är lite för snål för betalvarianten, det finns många böcker i gratisversionen också. Använder legimus-appen som komplement, även den är smidig.
Jag hade med problem med att den inte villa låta mig ladda ner böcker! Är nu dock väldigt noga med att ta bort dem ur offline-läge innan jag tog bort dem ur min bokhylla. Sen jag blivit noga med det har jag inte haft provlem vet inte om det kanske kan hjälpa dig!Har testat både Storytel och Mofibo. Den sistnämna har ett väldigt dåligt utbud jämfört med den förra. Tyvärr har jag haft jätteproblem med Storytel-appen det senaste året, oavsett vilken telefon. Jag får inte ladda ner böcker (säger att jag har för många offline trots att ingen ligger offline), den stänger ner lite hur den vill och alltid tre gånger när jag startar den. Hänger sig, kräver ofta ominstallation.
MEN jag har ändå valt den trots högre pris och dålig funktion. För just mig funkar det bättre med många böcker.