Bästa knepet mot insekter!

M

My_08

Som alla vet närmar sig sommaren och med det även solen och sommarbetet! Och med sommarbetet kommer ju även flugorna och bronsarna som alla, speciellt med känsliga hästar, tyvärr vet. Så nu tänkte jag att alla ska få dela med sig av sina bästa knep för att hålla dom vidriga sommarplågorna på avstånd från våra vackra djur! Kom igen, jag vill höra många tips! :bump: :bow: :D
 
Sv: Bästa knepet mot insekter!

Bästa medlet är ha någonstans där hästarna kan gå in och komma undan flygfän.
Vi har vårt stall öppet så där står hästarna när flugor och fän är som värst. På nätterna är dom ute.
Dom känner bäst själva när dom behöver ta skydd.
 
Sv: Bästa knepet mot insekter!

najo skrev:
Bästa medlet är ha någonstans där hästarna kan gå in och komma undan flygfän.
Vi har vårt stall öppet så där står hästarna när flugor och fän är som värst. På nätterna är dom ute.
Dom känner bäst själva när dom behöver ta skydd.
Too bad att det inte finns i våran sommarhage :(
 

Liknande trådar

Utrustning Sommaren närmar sig och med det sommarens plåga, insekterna. Jag skulle behöva era bästa tips på produkter och liknande för att göra...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: kem
·
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Tass
·
Hemmet :cry: Usch. Jag flyttade nyligen in i ett nytt rum i samma hus jag hyrt i (bor i nåt kollektivliknande) de senaste fem månaderna, och...
2
Svar
38
· Visningar
3 849
Senast: ptr
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp