Bästa dressyrtävling 2005

S

sommarförtjust

Vilken dressyrtävling tycker ni har varit bäst att tävla på iår? :confused: :banana: :bump: :bow: :D

Sv: Bästa dressyrtävling 2005

hehe bara varit på en och den kan jag knappt kalla bästa ur min synvinkel då hästen var jätterspänd och rädd för det mesta (4års kval i lidköping) men jäklar vad mkt fina hästar man fick se.

Jag väntar och hoppas på att det blir våran hemma tävling nu i september!

Oj, minns inte alla så här på rak arm. :crazy:

Men den i söndags i Nordhalland var ju bra! Kom trea i båda klasserna (LB, LA)... :D

Den bästa var nog sista lokala tävlingen ( LB:1 ) på ridskolehästen jag red i våras.
Det gick så underbart bra, hon har nog aldrig gått så lösgjort och trevligt förrut...
Att vi sen inte fick så bra poäng är en annan sak :smirk:
Hon var faktiskt värd en prisrosett den dagen :p

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: settis
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Amanda_F
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 490
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar