Bästa BUS

Londons

Trådstartare
Behöver tips på bra brun utan sol produkter som INTE LUKTAR.

Använder nu cacoa Brown som jag är ganska nöjd med. Tanrevel one till ansikte som är sådär. Ida Wargs är sådär, blir inte så jämn som cacao.

Tycker det är lite drygt är behöva duscha av , men kan tänka mig det om det för övrigt är en bra produkt!
 
Jag har testat den här Dove Derma spa moussen och märker kanske 1% skillnad, om jag tittar extremt noga. Så har tyvärr inget tips, mer än att denna tyvärr inte funkar. Luktar dock helt ok och känns mjukgörande så kommer ändå använda upp den pga det. Har använt den på benen efter dusch några dagar i rad nu.
1683960143844.jpeg


Jag är ganska ny på det här med bus men tänker att det är kul att kanske få lite färg på benen så hoppas på kanske något tips här 😊
Vanligt solbrun blir jag inte, använder alltid minst spf 30 överallt, annars blir jag bara bränd/röd.
 
Jag gillar Ida Wargs Extra Dark mousse. Den luktar tropiskt och inte alls BUS. Jättelätt att få jämn med hjälp av vante.
Tycker att de vita flaskorna från Ida Warg luktar för mycket. Köper alltid extra dark då den ger men snyggare färg. Brun utan att vara orange eller röd.
Haft cocoa brown innan som var okej men inte som Ida Wargs mörkaste.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 327
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 274
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 541
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 357
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp