Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javisst ja, menskoppen.Menskopp och boken Hohaj
Ja det var jag! Den är så god Snart börjar det bli rätt säsong för den igen ocksåDet är nog en smörig daahl som jag tror att @Malibu_Stacy tipsade om för åratal sen
Annars tycker jag det är allmänt väldigt utvecklande som människa att ta del av andras erfarenheter.
Menskopp och att kolla efter blå plast.
Ja.. komiken i det är att jag trots den kunskapen ( ) missade blå plast i min frys och spisfläkt i flera månader. Ännu värre med den vita plasten i kylen. Det tog ca 1.5 år att fatta att man kunde klä av denJag var inte ens med på den tiden men vet iallfall vad det handlar om....vilket i sig är en erfarenhet man kan tillskriva Bukefalos.
Ja det var jag! Den är så god Snart börjar det bli rätt säsong för den igen också
Deo på benen (och andra ställen ) när man rakat dem för att slippa arga bluppar.Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos?
Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Att vika upp tröjkanten innan man tar på den för att slippa deo-fläckar! Borde man väl fattaVad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos?
Mina är hårolja och deodorant under brösten.
+1!Att lämna dåliga relationer istället för att kämpa i motvind hela tiden.