Bästa blod ?

Girasol

Trådstartare
Nu är jag lite stressad och har en fundering jag inte får ur huvudet. Inte hittar jag snabbt det jag söker heller.

Men min fråga är. Vilket blod har funkat bäst på Highlight?

Alltså stoet har följande stam, Highlight -Mowgli. Ganska maffig, något lång rygg. Och :crazy: stort huvud. Benstället ok.
Gått LA dressyr och 135 hopp.

Gira , med för många tankar i sin lilla hjärna ;);)

Sv: Bästa blod ?

Jag tror ditt val blir utmärkt!! Hoppas bara min hinner först!!!

:angel:

//QuickStar som känner tävligt hornen växa ut...

Sv: Bästa blod ?

Vänner till mig har en mycket trevligt sto e: Leuthen - Highlight. Mycket snygg och modern modell på henne. Rör sig trevligt och hoppar bra. Tävlad 1,20 hoppning, men har kapacitet för mer och har definitivt kapacitet i dressyren också, men tyvärr inte tävlad där.

Nu är ju Leuthen död, men blodet finns ju kvar.

Liknande trådar

Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 676
Senast: HMQ
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 787
Senast: ainasoja
·
Avel Har gått och "kärat ner mig" i en häst där jag rider (alltså inte min egen!). En KWPN valack född 2001 :love: Han är runt 175 cm i mkh...
Svar
7
· Visningar
2 159
Senast: rostad
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka