Basset Fauve de bretagne

pannkaka

Trådstartare
Hejsan!
Jag undrar om det finns fler som har fauvvar här inne? Själv har jag och min sambo en kille på snart 5månader. Jag har lite funderingar och skulle vilja få eran erfarenhet. Bl.a så undrar jag när vid vilken ålder började eran hund visa jaktintresse?..Våran Sid har stort sett inget jakt/vilt intresse utan ser mest skogen som en jättestor lekplats. Men enligt uppfödaren mognar denna rasen lite senare än tex tax och drever...vad är eran erfarenhet av det?
Sen undrar jag när ni började trimma pälsen för första gången? Hur ofta brukar ni trimmar ni pälsen på eran fauvve?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 296
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
4 029
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Vet ej om det finns någon sådan här tråd men tänkte att jag lägger upp den ändå. Meningen med tråden är att vi som har en/flera raser...
2
Svar
27
· Visningar
4 165
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka