basic e vikt?

majola

Trådstartare
Är det någon som har vägt sitt basic e-pulver på sista tiden? Jag vägde idag, men min våg är inte så superexakt, så jag skulle gärna vilja höra vad andra har fått fram. I alla fall fick jag det till att ett dosmått väger 20 gram, kan det stämma?
 
Jag gjorde det för ett par år sedan, jag vägde 10 mått några gånger och kom fram till att ett mått vägde 20g.
 
Jag gjorde likadant, fick det till att tio mått väger 200 gram. Då stämmer det säkert hyfsat bra. Tack för hjälpen! :bow:
 

Liknande trådar

Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 150
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Elvasaga
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 060
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 368
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp