Bartok 775?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare black pearl
  • Startdatum Startdatum
B

black pearl

Jag undrar om det är någon som känner till något om hingsten Bartok 775. Jag sökte på honom på ASVH och där stod han omskriven som AB-hingst men verkar inte ha fått några avkommor sedan 1997. Hade nämligen fått för mig att han kastrerades och togs ur avel för pungbrock eller något i den stilen för några år sedan... vet också att han tidigare fanns på Flyinge som skolhäst men blev lite konfunderad när jag läste om honom..

Sv: Bartok 775?

Enligt stamboken togs han ur avel 1998. Jag har tyvärr inget minne av varför.

OK! Tack för ditt svar. Jag hade också för mig det men blev lite undrande då jag kollade upp vad som stod om honom på Blupsidan Jag trodde inte att han var hingst fortfarande. Då jag har en avkomma efter honom så är det lite roligt att känna till vad som hände med honom och varför.

Jag har kvar Ridsport från -98, ska se om jag kan hitta någon info där.

Kolla med Gert Hermansson som hade honom på station när dom plockade bort honom ur aveln

Liknande trådar

Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
19 120
Senast: Enya
·
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 387
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 320
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 732
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka