Bartl lammskinnsprodukter

Angel

Trådstartare
Någon som vet nånting om dom?
Ska köpa en fårskinnspad och tycker att den ser fin ut på bilden i alla fall (kanske dock inte röd :p ) men har aldrig sett någon "utanför internet". Priset är ju inte helt fel heller om den är lika fin som den ser ut!
pad_pä_hel_vin_vin.jpg

sadelpad_stl_jmf.JPG

Sv: Bartl lammskinnsprodukter

Dom liknar mattes fårskinns paddar väldigt mkt!! Dom är ju fina iaf.. Fast om dom där Bartl vet jag ingenting..
Fast rent allmänt så är det ju så att om du har en specialmåttad sadel ska man inte använda fårskinns padd!!! (sadeln hamnar då uppepå hästen!)

Sv: Bartl lammskinnsprodukter

:bow:
Tror att det får bli en sån. I vilket fall så är dom nog väl värda sitt pris!

Vet mycket väl att man inte ska använda fårskinnspad om det inte behövs men fick rådet av sadelutprovaren att ha en lite för vid sadel och fårskinnspad under unghästens uppbygningstid.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka