Bartl fårskinnsprodukter...?

HannaZ

Trådstartare
Nån som har erfarenhet av dessa?

Verkar ligga bra i pris. Hade tänkt mig en pad. Går att visst att få i många färger.

Sv: Bartl fårskinnsprodukter...?

Jag har nosludd och nackludd därifrån, och visst är de prisvärda. Lägger man dem bredvid mina nosludd från Borstiq däremot så är de inte alls lika fluffiga som dem, och sömmarna är lite sådär, de har gått upp på det ena. Men det är absolut prisvärda, och de har ju lite roliga färger. Sen kan ju paddarna vara i bättre kvalitet också.

Edit: Fast nu kollade jag vad mina Borstiq-ludd kostade och de var billigare...:P

Senast ändrad:

Jag pratade med återförsäljaren här i skåne och hon tyckte att padarna var väldigt tjocka och fina. 700 kr är ett fynd om den är bra. De köper direkt från tillverkaren, därav det billliga priset. Beställde en brun. Har en ljus mattes men den syns smutsen så mkt på. Bara att vänta och se :)

Det var där jag hittade dem. Ser väldigt trevliga ut på bilden och återförsäljaren tyckte ändå inte att bilderna gjorde dem riktigt rättvisa. Som sagt, vi får se.

Ring och fråga, jättefin service. Det kunde visst ta hem andra modeller, tex till western och spansk men hon hade själv inte sett dessa live.

Liknande trådar

Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 138
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31
  • Stora canvasburar