Barockträff i bohuslän

Pallas_Athena

Trådstartare
Nu drar vi igång en barockträff i bohuslän!!

vi har:
*manege
*paddock
*rasthagar
*gräsbana
*kafeteria

detta är på vårat privatstall som vi hyr in oss.

finns det ngt intresse för detta??
hade tänkt mig att datumet skulle bli i början på oktober (ej bestämt vilket bara)

fika kommer att finnas på plats,är det ngn som är återförsäljare av sadlar,träns m.m kontakta mig så tar vi hit dig :D

alla med hästar o utan hästar är välkomna,vid medtag av häst kostar det 30:-/manege hyra.

vill ni ha dit ngn tränare eller andra ideer skriv bara :)
allt går att fixa (nästan) ;)

kom med förlag på att göra dagen till ett minne för oss alla :idea:

Mvh K :banana:

Jag har ännu inte börjat med denna ridstil, men jag är jätteintresserad. Får man vara med ändå? ;)

Jaha, var i bohuslän då? :D

Jag har ju massa kurser inbokade just då (cirkuskurs och CD-kurs), så hästen vet jag inte om jag kan ta med. Om det passar och jag har tid kommer jag gärna dit själv iaf.

Det låter jättekul!

Du ville ha förslag på innehåll och/eller föreläsare. Jag vet inte om det finns någon i närheten och vad det i så fall kostar, men jag tycker det skulle vara intressant att få träna lite "kroppsmedvetenhet". Har ibland svårt att hålla ordning på armar och ben. Ett förslag bara.... :)

detta är ju en liten härmning från barock träffen på gotland, så det är meningen att alla ska hjälpa alla,komma med tips och ideer. massa tjöt och skratt :D

knyttet- du får bara komma om du tar med dig crazy lady :rofl:

Oooh, så du vill ha en provtur alltså!?! :rofl:
Hon är faktiskt sommarfet och riktigt loj nu, trevligt som omväxling! :D

OK! Jag tar nog med min häst också. Jag hoppas det blir någon av de två första helgerna i oktober :crazy:.

jadå det tror jag nästan säkert att det blir för vi skall ha birgitta senare hem till oss.

knyttet: gulp jag har brutit benen,eller kommer att göra det isådanafall :rofl: prinzen e också matt av värmen och *vissel* smäcker :angel: men resten av kroppen e väldigt musklad.

pallisen får också vara med om hon e startad ordentligt tills dess. jobbar för fullt varje dag på det ;) :D

Det vore ju jätteskoj. Jag missar ju dessvärre träffen på gotland så :banana: Hästen kanske får följa med :o Vet inte hur det skulle gå men :D

//Amanda

Ni får väl titta på vilket datum som passar och boka ridhuset! Sätta upp lappar och annonsera lite, så att så många som möjligt kommer! Det kan bli roligt! :)

fixar det idag ska sätta upp lappar överallt :D
men det e frågan om vi ska göra det stort eller jätte stort??

behöver funktionärer som hjälper till en del. kan nog fråga ngn av små tjejerna i stallet.

datumet ska jag o min moder gå igenom idag och boka manegen så jag berättar allt imorn om datum iaf :rofl:

Min "lilla" skrutt ser för tillfället ut som en stoppad korv :D Fast han är ju inte inriden än bara hängt på honom än så länge :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Är ny här på forumet men har suttit en tid och läst en hel del olika inlägg och så. Bor själv i Finland och en sak som slog mig så...
2
Svar
36
· Visningar
4 777
Senast: Marty
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 264
Senast: Totola
·
A
Hästmänniskan Hej - önskar lite hjälp att bena ut tankarna kring ett eventuellt köp av shettis i höst. Jag har kikat runt efter sällskap till min...
2
Svar
25
· Visningar
2 942
Senast: aninnossnoj
·
B
Träning Jag har funderat på om man ska rida ut själv när man kanske inte alltid kan få sällskap. Eller är det bara dumt. Jag vet att många rider...
2
Svar
37
· Visningar
2 714
Senast: Trinity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar