Barnvänligt boende i Göteborg?

Cilla

Trådstartare
Någon som har bra tips på vart det skulle kunna vara?

Vi ska ju snart på återkontroll med Matilda, men behöver sova kvar över natten, så ett hotell/vandrarhem med möjlighet att dela av sovrum och tv-rum och med tillgång till spjälsäng vore ju bra....

Är faktiskt inte jättesugen på att sova på ett hotellrum med henne, eftersom hon vill somna tidigt och vakna tidigt och hotell känns inte optimalt för oss.

Sv: Barnvänligt boende i Göteborg?

Men hotell måste väl vara bättre än vandrahem om det ska vara lugnt tidigt och få frukost tidigt? ;)

Scandic hotelen har ju en barninriktning, vi har varit väldigt nöjda med deras hotel, om ni är beredda att lägga lite mer pengar på boendet kan man säkert få två rum på rummet så att säga.

Tyvärr har jag inte så bra koll på barnvänliga hotel i göteborg, jag har syrran där så vi bor hos henne och ibland har vi lämnat barnen där och själva sovit på hotel... :angel::D

Sv: Barnvänligt boende i Göteborg?

hmm,en syster i göteborg ät alltså grejjen. :D

tack för tipset!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 497
Senast: Calmiche
·
Småbarn Dottern är ganska nyss fyllda 2 år. Hon har aldrig sovit en hel natt i sitt liv (om en med hel natt menar från nattning ca 21 till...
Svar
7
· Visningar
1 919
Senast: inverterad
·
F
Övr. Hund Jag gick med på att vara hundvakt till min morfars 10 månader gamla Perro de Agua Español-hane under tiden som de spenderar ett par...
Svar
6
· Visningar
3 539
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort? I "alla" böcker så står det att det bästa är att barnet sover i samma rum,men i egen säng för att minska risken för...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 511
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar