Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har koll på ganska många födelsedagar men jag gratulerar inte mer än närmsta familjens barn (dvs. numera bara bonusbarnbarnen som är barn) spontant. Blir vi bjudna på kalas gratulerar vi såklart och det även om vi inte kan komma.Vilka barns födelsedagar håller ni koll på? Familjens, släktens, vänners, barnens kompisar?
Och omvänt - vad har ni för förväntningar på att folk i omgivningen ska komma ihåg era barns födelsedagar? Spelar det någon roll hur gammalt barnet är?
Våra egna och mina och mannens syskonbarn. De är nästan vuxna nu men vi ringer eller skickar ett kort och en biocheck eller en liten slant om vi inte ses i närtid kring födelsedagen (bor på 20 resp 30 mils avstånd från syskonbarnen).Vilka barns födelsedagar håller ni koll på? Familjens, släktens, vänners, barnens kompisar?
Och omvänt - vad har ni för förväntningar på att folk i omgivningen ska komma ihåg era barns födelsedagar? Spelar det någon roll hur gammalt barnet är?
Jag har bara koll på min systers barn, inga andra. Eller ja, jag försöker ha koll. Min make har mer koll än vad jag har på det dock och brukar påminna mig.Vilka barns födelsedagar håller ni koll på?