cetzyboy
Trådstartare
Jag har under 10 år haft samma dagmamma och det har fungerat hyffsat. Förrutopm att hon blir flyförbannad om man är lite sen (ca. 10min) på morgonen. Jag har väldigt svårt att passa just tiden då djuren inte alltid vill som jag på morgonen.
Förra veckan var jag sjuk och då ringde hon hem och sa att sonen var sjuk med.
Min man körde hem sonen till mig och han hade varken feber eller var dålig.
Dagmamman sa att nu måste han varar hemma en dag feberfri, han har ju ingen feber Hon sa att han hade 38 grader !
Hela denna vecka har hon tjatat om att- Ni kommer väl tidigare på fredag då är det ju helg innan helgdag och alla slutar vid lunch .
Vi gör inte det utan arbetar heldag, hon blev jättearg för det.
Idag ringer hon till jobbet och säger att min son har feber igen. Min svärfar hämtar min son 15 min efter att hon ringde mig och sonen har varken feber eller är dålig.
Dessutom säger hon att vi måste vara hemma med honom i morgon också
Förrutom att det kostar pengar att vara hemma från arbetet blir jag så arg och tänker nu kontakta hennes chef. Skall det få gå till så här ??
/Cetzy
Förra veckan var jag sjuk och då ringde hon hem och sa att sonen var sjuk med.
Min man körde hem sonen till mig och han hade varken feber eller var dålig.
Dagmamman sa att nu måste han varar hemma en dag feberfri, han har ju ingen feber Hon sa att han hade 38 grader !
Hela denna vecka har hon tjatat om att- Ni kommer väl tidigare på fredag då är det ju helg innan helgdag och alla slutar vid lunch .
Vi gör inte det utan arbetar heldag, hon blev jättearg för det.
Idag ringer hon till jobbet och säger att min son har feber igen. Min svärfar hämtar min son 15 min efter att hon ringde mig och sonen har varken feber eller är dålig.
Dessutom säger hon att vi måste vara hemma med honom i morgon också
Förrutom att det kostar pengar att vara hemma från arbetet blir jag så arg och tänker nu kontakta hennes chef. Skall det få gå till så här ??
/Cetzy