Barnflicka

Guldaskig

Trådstartare
Nu ska jag försöka vara vuxen och göra en tråd på förälder :D (hör egentligen till ÄU)

Jag ska vara barnflicka åt två tjejer i sjuårs-åldern och behöver väl egentligen lite tips och råd på vad man kan göra med dem och hur sjuåringar är i största allmänhet! Självklart är alla olika och tycker om olika saker men något borde ju alla som är sju år ha gemensamt :p

Jag minns väl att jag tyckte om att leka med dockor och barbie i den åldren... tror jag?
 
Sv: Barnflicka

Är det i sverige eller inte?
Att vara ute och leka är ju alltid bra. Dagens barn behöver komma ut mer.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 074
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 721
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 085
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp