Barnflicka

Guldaskig

Trådstartare
Nu ska jag försöka vara vuxen och göra en tråd på förälder :D (hör egentligen till ÄU)

Jag ska vara barnflicka åt två tjejer i sjuårs-åldern och behöver väl egentligen lite tips och råd på vad man kan göra med dem och hur sjuåringar är i största allmänhet! Självklart är alla olika och tycker om olika saker men något borde ju alla som är sju år ha gemensamt :p

Jag minns väl att jag tyckte om att leka med dockor och barbie i den åldren... tror jag?

Sv: Barnflicka

Är det i sverige eller inte?
Att vara ute och leka är ju alltid bra. Dagens barn behöver komma ut mer.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat