Barnens sömn i värmen

Sv: Barnens sömn i värmen

kl

Vi stänger till i sovrummet under hela dagarna och har nerdragna rullgardiner. Innan läggdags vädrar vi ur lite om det känns instängt och om det är svalare ute än inne, men oftast brukar det faktiskt hålla sig ganska svalt utan att vi behöver öppna.

My duschar svalt innan hon lägger sig och sover med bara blöja. Hon ligger i vår säng där det finns mer plats, det blir lite varmare för henne i spjälsängen och hon vaknar hela tiden av att hon rör på sig så mycket och krockar med alla kanter. Sen vi började låta henne ligga i vår säng hela tiden (innan sov hon i spjälsängen tills vi gick och la oss runt midnatt), så har hon börjat sova hela nätter, oftast utan ett enda uppvak! Helt underbart med tanke på hur mycket sömnproblem vi har haft... :laugh: Hon passade på att sova sin första hela natt en av de varmaste dygnen vi haft här... så hon verkar inte så störd av värmen faktiskt =)

//Julia

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 898
Småbarn Det är så att mitt barn sedan några månader tillbaka vaknar efter 5 timmar sömn och kan inte somna om för hen har så mycket ryckningar...
Svar
10
· Visningar
4 886
Senast: Sophia988
·
Småbarn Dottern är ganska nyss fyllda 2 år. Hon har aldrig sovit en hel natt i sitt liv (om en med hel natt menar från nattning ca 21 till...
Svar
7
· Visningar
1 932
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
16 023
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar