Barn som inte beter sig som barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Poxz

Trådstartare
Pojkvännen har en sjuåring som blivit hur "cool" som helst den sista tiden. :)

I fredags hade vi kalas för henne, och när vi frågade henne vad hon ville ha för tårta svarade hon: "Ääh, det spelar ingen roll. Ta en prinsesstårta eller nåt sånt".
Hon brukar alltid vara noga med precis vad hon vill ha, till och med vilken FÄRG tårtan ska ha, men inte i år inte...
Sedan när tårtan skulle skäras upp och hon skulle välja vilken bit hon ville ha, blev svaret bara: "Det spelar väl ingen roll, ta en bit nånstans bara".
Annats brukar det vara halvt slagsmål om rosen och chokladbiten. :D

Min pojkvän utbrast till och med: "Men du är ju BARN, det SKA spela roll!" :rofl: Vilket fick henne att skratta gott åt honom.

Hon är bara så go! :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Barn som inte beter sig som barn.

Låter precis som att hon härmar någon tycker jag, :) och vill prova hur det funkar o känns att säga så.
 
Sv: Barn som inte beter sig som barn.

Hon kanske rent av härmar dig POXZ?? ;)

Är du cool? :p
 
Sv: Barn som inte beter sig som barn.

Ha ha nej mej härmar hon inte, när det gäller godbitar spelar det minsann roll, jag vet vad jag vill ha! :devil: :d :D

Vet inte vem hon skulle härma...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 434
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Dottern fyller snart år och pekade ut en tårta hon ville ha. Den innehåller dock både grädde och sylt vilket hon avskyr. Så jag vet hur...
2
Svar
27
· Visningar
4 384
Senast: Badger
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 719
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp