break_a_leg
Trådstartare
Min pappa är rätt sjuk och ligger på sjukhus sedan några veckor tillbaka. Häromveckan var det tom så illa att de trodde att han skulle dö...Dock repade han sig igen, men är kvar på sjukhuset och är en spillra av sitt forna jag. I dag var jag och barnen där och hälsade på honom, min äldsta satt och höll morfar i handen under hela besöket medan den yngre (6 år) tyckte att det var lite jobbigt. (Min pappa ligger ju i sängen med slangar lite varstans)
Har ni som har barn haft nära anhöriga som varit allvarligt sjuka, hur har ni gjort med era barn? Har de fått följa med på sjukhusbesök?
Nu tycker jag iaf att det känns bra att barnen har fått träffa morfar, blir han sämre så blir det nog inga fler sjukhusbesök för deras del....
Har ni som har barn haft nära anhöriga som varit allvarligt sjuka, hur har ni gjort med era barn? Har de fått följa med på sjukhusbesök?
Nu tycker jag iaf att det känns bra att barnen har fått träffa morfar, blir han sämre så blir det nog inga fler sjukhusbesök för deras del....