Sv: Barfotaboots
Ah vilket smart tips!, men jag hann köpa innan. Köpte storlek 2, tänkte ta 1an först, men dels hade de inte den inne och så tyckte de i butiken att hade hon sådär precis i överkant på storlek 1 så skulle de välja 2 för hoven växer något hela tiden och skulle de bli stora så går det att ha i gaiters.
Har inte hunnit testa dem ännu, ska göra det imorgon, men det verkar lovande .
Även fast jag inte ens klämt på sportmodellen gillar jag också den bättre på något sätt, ser smidigare ut och snyggare dessutom är ju bara en fördel
Men nu blev det simple, och köper jag något mer par senare kanske det blir sport.
Håll tummarna för att det går bra för mig och hästapållen
Ett tips om du inte redan köpt bootsen. Ta ett styvt papper och sätt ner hoven rita runt så nära som möjligt, klipp ut och ta med för att testa i bootsen.
Gillar simple men sen jag provat sport modellen så blir den inte simple igen om inte dom skulle råka passa hästen bättre förstås. Hoppas att det går bra!
Ah vilket smart tips!, men jag hann köpa innan. Köpte storlek 2, tänkte ta 1an först, men dels hade de inte den inne och så tyckte de i butiken att hade hon sådär precis i överkant på storlek 1 så skulle de välja 2 för hoven växer något hela tiden och skulle de bli stora så går det att ha i gaiters.
Har inte hunnit testa dem ännu, ska göra det imorgon, men det verkar lovande .
Även fast jag inte ens klämt på sportmodellen gillar jag också den bättre på något sätt, ser smidigare ut och snyggare dessutom är ju bara en fördel
Men nu blev det simple, och köper jag något mer par senare kanske det blir sport.
Håll tummarna för att det går bra för mig och hästapållen