Barfota eller skor?!

På denna diskussionslista kan du efterlysa någon som kan hjälpa dig med verkningen just där du bor. Det är många på listan som studerar och praktiserar naturlig barfotaverkning.
http://groups.yahoo.com/group/barfotahast/

Du kommer troligen bara att behöva boots i början, om alls, eller när det är halt och du vill brodda.

Anki

Bra!
Då kan du tex skriva inlägg om vad du vill ha hjälp med och var du bor så lovar jag att det finns många som kan hjälpa till. Även om inte så många har officiell utbildning än så är det flera duktiga i Sverige.
Du kan ju även kontakta de som har utbildning och se om de kan hjälpa dig eller kan rekomendera någon.
www.barockhasten.com
www.naturtrim.com
www.harmonyhorse.se

Liknande trådar

Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
3 061
Senast: muslidag
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 381
Hästvård Hej! Har lite frågor angående hovbölder och svullnad som någon kanske kan hjälpa mig besvara. Har ett hblsto född 97 som i våras...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Tennessee
·
Hästvård Ja, för första gången upplever jag att ffa ena hästen tycker att ridbanan är för hård. Han är barfot, men jag upplever inte att han...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
15 337
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka