Bärbar dvd-spelare

jos

Trådstartare
Bu eller Bä? Fördelar och nackdelar? Vad ska man tänka på innan man köper?

Har halvt ofrivilligt blivit inbokad på en resa i sommar, tillsammans med min farfar. Vi ska besöka hans syskon och gamla vänner på orten (ja, okej, den lilla lilla ön) där han växte upp. Var med dit förra året och hade oerhört tråkigt :smirk: och tillochmed fenomenalt bra böcker blev tråkiga efter ett par timmar.

Jag funderar därför på en sån här pryl, eftersom jag saknade mina filmer fruktansvärt när jag var iväg förra året. Det är främst för den här resan spelaren ska användas, så det behöver ju inte vara bästa eller dyraste.

Vilken åsikt som helst är välkommen. Tack.

Sv: Bärbar dvd-spelare

Tja du kan nog få en ok för ca 1500 kr och då är det stöd för Divx/Xvid som gör att du kan spela upp komprimerade filmer.

En viktigt del är att kolla garanti och om den verkar vara bra.
En del spelare följer inte med batteri eller så ligger skärmen utanpå och det skyddar ju inte under transporten.
Hur lång batteri tid den har.

Sedan kan det vara kul att ha en med fjärrkontroll men eftersom man inte är så långt ifrån så kanske det känns onödigt om man nu inte kan koppla in den i sin TV för då har du ju två saker i ett och det blir lättare om ni är flera som kan titta på en film.

Har aldrig behövt använda en bärbar DVD spelare för nu har jag en bärbar dator :)

En viktigt del som många glömmer bort är VAR du köper den.
Är företaget/butiken ok, har dom många klagomål eller har dom fått mycket beröm för man vet aldrig när man behöver kontakta dom och få hjälp.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bärbar dvd-spelare

Heh, det gick ju så segt här så jag hann precis beställa en från Thomson innan jag fick svar. :angel: Gick på knappt 2000 för spelare och väska, och det kändes överkomligt. Den hade bra recensioner också, så jag beställde med en gång, annars skulle det aldrig blivit av - jag känner mig. :D

Tack så mycket för svaren i alla fall, nu ser jag ju vilka saker jag missade att kolla.. haha.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka