Bara och kvala då...

J

jari

Jaha då har BR "klarat" voltstart då.. Vann ett till provlopp igår, den här gången med voltstart! :bow:
Startade från spår 2 med ett par galoppsteg fick ett bra lopp av kusken de höll tempot (22) perfekt! :bow: För att sen sista 500 svara ut en 0,5 miljoners häst och avsluta på 13,5 med ordentlig körning sista 300m.
Var orolig för detta med voltstart men kusken har nog fina körhänder för det gick ju och sen gick det att hålla tempot utan att han pullade!! :bow:
Ser lovande ut tycker jag! Kul när det kom en massa folk till stallet med frågor/komentarer... För det var en bra häst han svarade ut! /jari :cool:

Låter lovande! :cool:
Kan du kanske pma häst å kusk?Borde säkert veta ,men jag e lite vimsig :bump:

Kvalet avklarat! Bara å anmäla till allt med våra 20 poäng :cry: och hoppas att han "slinker" in någonstans!

Härligt Jari!!! GRATTIS :bow: :bow: Anmäl på förr eller senare lyckas det. ( en med 0 poäng) :smirk:

Tackar! Kommer upp till helgen vet inte om det blir Lö el Sö.
Hör av mig till din stallvärd om det senare.

Liknande trådar

Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 580
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 603
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar