balkongnät Trixie

C

carbonel

Hej, jag undrar om någon har använt TRIXIE Cat Protect systemet med teleskopstolpar som fästs på balkongräcket? Det finns att köpa hos SweCat på nätet. Hur funkar det?
Vi har en stor balkong med ungefär 7-8 meter balkongräcke och inga väggar eller tak så det här verkar vara den enda lösningen som finns, om man inte vill bygga något själv. Hur svårt är det att sätta upp stolparna och nätet? Hur fäster man nätet så att det sitter stadigt? Och håller det här verkligen?
 

Liknande trådar

Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 498
Senast: Angel
·
Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 581
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 405
Senast: Skuggabaldur
·
B
Övr. Katt Snart kommer en ny efterlängtad familjemedlem och naturligtvis måste det byggas klätterstolpar. Jag har loftsäng och hade tänkt bygga en...
Svar
2
· Visningar
5 360
Senast: Millimetern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp