Balkong 2025

Köpte några penséer och klämde ner i mina småkrukor 😊
20250417_155732.webp

Jag missade penséesäsongen ännu ett år. Men shoppade tillräckligt med andra grejer idag, varit över 20 grader i veckan! Ska ta en hink från jobbet och ha en tomatplanta i tänkte jag men annars köpte jag jordgubbar, 8 olika blommor och frö till dill och gräslök. Fick blomlådor att hänga på räcket av en kompis och de fick faktiskt plats så nu blev det ju nästan oändliga möjligheter 😅

Första inköpet i den lilla lokala blomsterhandeln:

Bifogade filer

• 1000018685.webp
    1000018685.webp
    899,6 KB · Visningar: 22
Jag ska ta fram min solcellslampor i helgen och hänga upp. Sedan fundera på vilka blommor som ska planteras. Mitt enda problem är att jag skulle vilja näta in balkongen - hela balkongen eftersom jag olikt @Bison har en klätterburma och min BRF går inte med på det. Så nu får jag fort som attan stänga dörren varje gång jag ska in och ut, och ändå lyckas hon smita ut ibland 😼 och sedan ser jag henne på fel sida av fönstret - har ett brett fönsterbräde. Suck. Vet inte om det är fem meter eller mer upp till mig, bor på 1.5 trappa, men det finns inte på kartan att hon får vara ute där, utan nät.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 197
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 562
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått... 2
Svar
33
· Visningar
1 928
Senast: Zoya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka