Balansövn m.m.?

Raven_

Trådstartare
Någon som har några roliga tips på balansövningar till hunden? Hittills så har han bara fått gå balansgång och stå stilla på en ganska smal stock. Han lär sig fort och tröttnar efter ett tag. Hur kan jag göra det roligare?

Andra övningar är också välkomna!
 
Sv: Balansövn m.m.?

Raven_ skrev:
Någon som har några roliga tips på balansövningar till hunden? Hittills så har han bara fått gå balansgång och stå stilla på en ganska smal stock. Han lär sig fort och tröttnar efter ett tag. Hur kan jag göra det roligare?

Andra övningar är också välkomna!

säckkärra eller skrinda för barnen såna typ som finns på djurparker o dra massäcken i o ställa hunden på o dra den fram och tillbax.

SÅ träna vi TJH i marinen när jag gjorde lumpen.
 
Sv: Balansövn m.m.?

Nej vad roligt :bump: det hade jag aldrig kunnat komma på. Thihi.
Ska genast leta upp en sådan! Man får tacka!
 
Sv: Balansövn m.m.?

Stora stenar i skogen som smalnar av längst upp.

Agilityövningar såsom gungbrädan kan ju bara ett alternativ.

Åka båt är ckså en bra grej!:rofl:
 
Sv: Balansövn m.m.?

Stenar lät kul. Gungbrädan och allt annat i lekparken är redan utforskat. :bump: Det var kul! (Är)

Tack för tipset!
 
Sv: Balansövn m.m.?

Ehm.. min lilla brukar balansera på soffkanten och på fönsterbrädorna. :angel:
Fast där kanske man inte vill ha en hund av större modell. :angel: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: Rugge
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 419
Senast: dobbis
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 674
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp