Sv: bakskydd

tack men letat utan att finna, ingen annan som vet nått?
hg har men de är också med vikter.. :mad:

kolla DODA TEKNIKSKYDD. jag tror att de är utan vikter..
main.asp

Är det inte bara senskydd bak du letar efter då? Jag vi hade några sånna, minns inte vad det var för märke, men prestige, eller equipe eller nåt...
Eskadron har ju i plast om man vill ha fula... :angel:

(Behöver inte vara speciella teknikskydd, bakbenstekniken blir densamma som om man hoppar med vanliga höga senskydd bak)

men det är just denna modell jag är ute efter, för jag tycker dom är sjuktfina :angel: vill inte ha nå andra! undrade bara om det fanns utan vikter, då jag inte vill ha dessa men får nog köpa med & ta bort.. :mad:

där tycker jag att du har lite fel. för det är formen på skydden som gör att de hoppar bättre. och jag har både teknikskydd och valiga höga och jag märker en stor skllnad på dessa.

Ja, där håller jag med dig, jag uttryckte mig lite slarvigt.
Jag menar att man kan få samma effekt av vanliga höga skydd, men inte lika mycket som med teknikskydd. Och så är det ju självklart varierande från häst till häst hur hur mycket och vad man reagerar på.

Liknande trådar

Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 568
Senast: Hajfisk
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar