Baines Equestrian

cactuspower

Trådstartare
Vad är det för märke? Kan det vara så att det är någon föregångare eller att det har något med Frank Baines att göra, t.ex. tillverkas på samma fabrik eller dyl.?

Jag har nämligen fått ett svart träns med mässingsspännen och märket är Baines Equestrian. Det lär väll ha ett par år på nacken men verkar vara trevlig kvalité på lädret. Det liknar FB tränsen med pullarnosgrimma. För det är just pullarnosgrimma på BE tränset och så är spännena väldigt lika också, sen är det fårskinnsludd på också fast det är lite avskavt visserligen..

Sv: Baines Equestrian

Jag vet inte svaret på din fråga. MEn Frank Baines har hetat så mycket länge så om det skulle vara "föregångare" måste tränset vara mycket gammalt.

Ok då är det att utesluta då, skulle knappast tro att tränset är över 10 år i af. Undrar vad det är för märke då, det kanske är så att det tillverkas på samma fabrik möjligen? För spännena är liksom sådär "rundade" som FB tränsen är..

Kanske det är, för flera butiker säljer ut alla sina FB saker för halva priset nu har jag sett!

Men det är typ sådana som inte är helt 100 i typ färg och sånt.

Vad mycket typ det blev :p

Hmn ja, vilken gammal tråd. :p
Hur som helst sålde jag B.E tränset, ett Claridge House och nåt märkeslöst för 200-250:-.

Liknande trådar

S
Utrustning Jag har en matchningsfråga till stilakuten!!! (Alla på Buke får såklart tycka och tänka ;) ) Jag har ett brunt "hoppträns" med pullar...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka