Mammadutt

Trådstartare
Okej jag är totalt grön gällande badtunna, har faktiskt knappt badat i några, men jag vill ha en egen, ute alltså. Och funderar, dessa i plast som verkar så lättrengörliga... kan dom typ frysa sönder på vintern? (Även om man självklart lägger locket på ;) ) Hur dum fråga var det förresten? :angel:

Och ni som har badtunna, berätta gärna vad för sort, hur ni tänkte då ni byggde och visa gärna bild...

Vi har nämligen en relax med bastu och dusch och vill gärna komplettera med soldäck utanför och badtunna... det blir sådan sommarstugekänsla då... och billigare än att köpa en sommarstuga ;)

Hjälp mig lite så jag kommer igång med utforskandet för jag vet inte vart jag ska börja alls :o

Sv: Badtunna?

Okej jag är totalt grön gällande badtunna, har faktiskt knappt badat i några, men jag vill ha en egen, ute alltså. Och funderar, dessa i plast som verkar så lättrengörliga... kan dom typ frysa sönder på vintern? (Även om man självklart lägger locket på ;) ) Hur dum fråga var det förresten? :angel:

Och ni som har badtunna, berätta gärna vad för sort, hur ni tänkte då ni byggde och visa gärna bild...

Vi har nämligen en relax med bastu och dusch och vill gärna komplettera med soldäck utanför och badtunna... det blir sådan sommarstugekänsla då... och billigare än att köpa en sommarstuga ;)

Hjälp mig lite så jag kommer igång med utforskandet för jag vet inte vart jag ska börja alls :o

Vi har byggt en i trä, och den står ute året om. Det får plats 5vuxna personer i den. Har inga bildern nu men om jag kommeri håg ska jag se till och ta.

Var dock inte jag som byggde den utan var mammas sambo.

Sv: Badtunna?

Hej!

Vi köpte en från http://www.badtunnaexpert.se Plast gör att badtunnan blir slitstark och beräknas få en livslängd på ca 20 år. Kika på http://www.badtunnaexpert.se/badtunna-koriks-1100-l Det finns ett flertal badtunnor ute på marknaden och man kan utan svårighet hitta någon som känns rätt. :)

Använd rent vatten. Inte sjövatten. Vi rengör tunnan med högtryckstvätten. Lock på tunnan påskyndar uppvärmningen. Att bada i tunna när det är minus 25 grader måste vara en häftig upplevelse! :love:

Liknande trådar

Trädgård & Växter *host harkel* Gjorde ett album med bilder på våran tomt, vi har bott här sedan 15 maj. Säljarna av huset har planterat buskar, träd...
Svar
17
· Visningar
2 015
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix