Badrumsinredning

misan

Trådstartare
Vi håller på att renovera lilla badrummet och funderar på hur det ska se ut.. Det lutar åt schakrutigt golv (plastmatta), väggar ingen aning, och taket är nu furu som ska vitlaseras. Vad tycker ni om väggarna?
Jysk har en snygg apotekardisk/köpmansdisk som vi nog ska ha på ena väggen, men frågan är hur vi ska matcha den. Nån som vet vart/om det finns kommod i samma färg, kaffe står det? Gärna nån öppen hylla el liknande också. Vill gärna se bilder på era badrum med schackgolv också!

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att renovera ett av badrummen i år. Det jag undrar över är detta med dubbla handfat.det verkar vara väldigt populärt även i...
2
Svar
32
· Visningar
2 192
Senast: hastflicka
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 061
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Dags för en ny tråd för våra projekt :) Klistrar in listan för 2020 nedan. Fick gjort en del av de, lite extra som inte är med på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 255
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar