Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket inlägg svarar du på nu? Om man kollar vad TS har skrivit så är det ju inte alls vitt 15x15-kakel som är på tapeten utan "ljusgrått med kalkstenskänsla" så vad standardkakel kostar spelar väl ingen roll?Jag kollade nu på pris och vitt standardkakel 15x15 kan man köpa för 59 kr/kvm, 15x15 storlek (6"x6") har använts sedan 1800-talet
TS ville även ha input på val av kakel och klinker som är tidlösa, jag har skrivit om min syn på sakenVilket inlägg svarar du på nu? Om man kollar vad TS har skrivit så är det ju inte alls vitt 15x15-kakel som är på tapeten utan "ljusgrått med kalkstenskänsla" så vad standardkakel kostar spelar väl ingen roll?
Jag bytte ett badkar mot en dusch förra året. Säljaren tyckte att jag absolut skulle ha en dusch med både ett fast högt duschhuvud och ett vanligt löst. Han sade att det var populärt och det var ju inte i vägen om jag inte använde det. Jag ville bara ha ett vanligt löstagbart och justerbart i höjd och då jag inte har några flyttplaner så gjorde jag som jag ville.Men å andra sidan är det mycket med moderna hus, inredning och planlösningar jag inte begriper mig på
Folk som säljer badrum verkar enligt våra erfarenheter inte vara de skarpaste hjärnorna på planeten.Jag bytte ett badkar mot en dusch förra året. Säljaren tyckte att jag absolut skulle ha en dusch med både ett fast högt duschhuvud och ett vanligt löst. Han sade att det var populärt och det var ju inte i vägen om jag inte använde det. Jag ville bara ha ett vanligt löstagbart och justerbart i höjd och då jag inte har några flyttplaner så gjorde jag som jag ville.
Varför skulle jag köpa och installera något jag inte kommer använda? Men säljaren var ändå oförstående.