Badminton 2017?

Nu har jag tittat klart. Så bra ridet av många och kommentatorerna var fantastiska. Tänk om det fanns såna här...

Blev inte mindre sugen att träna terräng precis. :angel:

Nu har jag tittat klart. Så bra ridet av många och kommentatorerna var fantastiska. Tänk om det fanns såna här...

Blev inte mindre sugen att träna terräng precis. :angel:

Jag blev väldigt impad av Harry Meade, så jäkla skicklig på att se allt, varför och hur!

Annat än GF som kommenterar ... eh vad hände där tro .. eh eh det såg ut som hästen gjorde ditten och datten och så var det helt fel häst i rutan..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 131
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 125
Senast: Twihard
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 274
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Köpa eller hyra?