Badkarshylla i trä?

Tigertofflan

Trådstartare
Jag försöker hitta en sån där träbricka man lägger över badkaret, som man kan ha prylar och flaskor på, men jag kan för allt i världen inte komma på vad jag ska googla på för att hitta vad jag letar efter. De fåtal resultat jag får upp är brickor i metall i 800-kronorsklassen från nåt designföretag. Förslag på vad jag letar efter?

Sv: Badkarshylla i trä?

IKEA har haft i metall, men jag kommer tyvärr inte heller på vad det heter. :(

Sv: Badkarshylla i trä?

Hittade en fin i trä genom bildsök, badkarshylla trä. 439 kr tror jag den kostade. Hette den Woods, jag tror det.

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Marvin
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 464
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar