Bädd o mockning

Sv: Bädd o mockning

Håller med Immer, det ska aldrig rinna ut från en rätt skött bädd.
Själv har jag alltid bädd under vintern och inga nersänkta boxar och inga problem här heller.

delvis *kl*
Nej givetvis ska det aldrig rinna/vara blött i en permanent bädd men det var det ju hos ts eller hur!
Jag tror inte att Immer eller diartistakasha har det ok!

I en del av betalningen av stallhyran har vi stalljouren o på söndagar ska vi mocka, men flera gånger har ja blivit utskälld för att ja tagit ut för mkt av "bädden" men ja får samtidigt inte lägga in mera spån, de ehelt knäppt!:devil:

Hehe ah det var ju lite mysko. Man borde ju få fylla på liksom. Och är det äckligt borde man ju få ta bort,men en del tycker lite konstigt tyvärr.

Bädd brukar fungera jättebra anser jag - om man sköter det på rätt sätt. Vilket de kanske inte gör?

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver er hjälp med ett litet dilemma, inför ett projekt jag jobbar med. Men har svårt att få fram ordentliga svar. Vad skulle...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 314
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 580
Senast: Tinuri
·
C
Hästmänniskan jag har min häst inackorderad i ett stall. den har stått där i ca 2 månader och det är också så länge jag har ägt hästen. i början...
2
Svar
35
· Visningar
4 107
Senast: Ganesco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII