bädd av pappersströ

Sv: bädd av pappersströ

Jag har pappersbädd. Dock inte RS utan strimlat kontorspapper.. Funkar hur bra som helst :love:

Det luktar bara om jag är och gräver i det, aldrig annars. Tömmer ut bädden en gång om året, till sommarbetet

Strimlat kontorspapper? Då blir man ju lite nyfiken på hur du får tag i sånna mängder och hur du förvarar det?

Jag köper det i balar om ca 120kg från KSS i Skövde. Dom är bara glad att någon vill ha det. Det räcker rätt länge, hämtade 5 balar i slutet på januari, och har nu drygt 2 kvar.. Har rätt mycket plats så jag pallar in det i en tom spilta i stallet :D

2014-01-30-2132_52eab6eeddf2b325cbe0c3fa.jpg

Liknande trådar

Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: tanten
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 170
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 044
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025