Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har någon typ av badbalja utomhus till era hundar, vad har ni?
Vart är den köpt och vad kostade den ungefär?
Det behöver inte vara något stort eller avancerat, kanske 1m2 stor och 2dm ljup.
Några tips?
Jag har en sådan här - inköpt i leksaksaffär (finns även på ÖoB i olika former). Kostar runt 140-150 kr och är väl 120 bred och 2-3 dm djup beroende på hur mycket vatten du har i perfekt till mina heeler
Untitled by heffalklumpens, on Flickr
Mina har en barnpool
Köpt på leksaksaffären!
De badar inte, men de plaskar runt i den ibland för att få lite svalka och har den som gigantisk vattenskål
Precis något sånt jag är ute efter. Har bara hittat en variant, den som ser ut som en båt, och den kostade 4-500 tror jag. Onödigt dyrt kan jag tycka!
Ska kika på ÖoB!
Min blå är nog köpt på lekhuset om jag kommer ihåg rätt, men gav bara 120 kr för den (lite rea). Googlade lite och har du Toy'srus i närheten, så finns denna: * Länk raderad av moderatorn*
Även Ica Maxi är värt ett besök, för dom kan ha en liknande variant som jag har för 179 kr. Går som sandlåda/pool
Är det en sån man blåser upp eller i hårdplast?
Gigantisk vattenskål med tillhörande plaskmöjlighet låter bra. Svårt att hitta en pool för billig peng till en ridgeback som hon kan bada/simma i
Sån har vi, i hårdplast. Räcker för att kunna stå o gräva o plaska i, för att svalka sig lite.den som ser ut som en båt
Det är en sån man blåser upp, de i hårdplast verkar vara halkigare.
Det är en sån man blåser upp, de i hårdplast verkar vara halkigare.
Jag trodde inte de höll för hundklor men det funkar bra för dina pinnar?
Någon som vet om det finns liknande baljor i storlek mindre? Har inte så mycket plats på vår lilla terass och Alice behöver inte mer än ca 50x50cm.